Prezentacja XDA
Zobacz życie sieci sprzedaży
Sieć punktów sprzedaży żyje nieustającą zmianą.
Jedne placówki powstają, inne są likwidowane, albo przenoszone, rebrandingowane, modernizowane – wprowadza się nowe urządzenia, albo dokonuje się wymiany wyposażenia, modernizuje się instalacje elektryczne, IT, ppoż, alarmowe, nadzoru wizyjnego itd…
Każda z tych zmian przebiega według własnych procedur i etapów, osiąga inne kamienie milowe i wymaga innej komunikacji z pracownikami czy firmami zewnętrznymi. Dzięki XDA świat nieustającej zmiany żyjącej sieci handlowej można zobaczyć, udokumentować, zaplanować i sprawdzić.
Zobacz różne warstwy sieci sprzedaży
Lokalizacje
Projekty
Dokumenty
Urządzenia
Zaprojektuj swój projekt
Ustal najważniejsze czynności i etapy projektu – w kilka minut samodzielnie stworzysz dowolny projekt, którym będziesz zarządzał przez interaktywną mapę z elastycznymi filtrami.
Kamienie milowe
Podziel projekt na kamienie milowe wyznaczając jego etapy i zobacz na mapie ogólny widok projektu w całej sieci punktów sprzedaży.
Zadania
Kamienie milowe podziel na zadania, do których przypiszesz wykonawców i osoby odpowiedzialne za nadzór – mogą to być osoby z Twojej organizacji lub z zewnątrz. Twórz łańcuchy zadań wyzwalane automatycznie po ich wykonaniu.
Podzadania
Dodaj do zadania opcjonalną checklistę zbieranych informacji, by robić przeglądowe raporty przez projekty lub obiekty sieci sprzedaży. Zbieraj daty, liczby, wartości, stany (tak/nie), zdjęcia, gotowe dokumenty (skany/linki) lub generuj własne dokumenty (zapytania/zamówienia/oferty).
Komunikacja
Uruchom automatyczne komunikaty o rozpoczęciu i zakończeniu zadań pomiędzy uczestnikami projektu w celu zintegrowania ich w sprawnie działający zespół.
Monitoruj urządzenia
Projekty w sieciach handlowych zawierają urządzenia sieciowe – używaj mapy, żeby sprawdzać czy wszystkie urządzenia z projektu działają poprawnie.
Komunikacja z urządzeniem
Zobacz na mapie, czy wszystkie Twoje urządzenia świecą na zielono – nie potrzebujesz do tego żadnego administratora sieci.
Uruchomione usługi
Upewnij się, że w całej sieci punktów sprzedaży wszystkie zaplanowane usługi na urządzeniach pracują poprawnie. Jeżeli usługi działają poprawnie to systemy (kasowy, magazynowy, digital signage, kolejkowy itd.) działają poprawnie.
Parametry urządzeń
Sprawdź czy Twoje urządzenia pracują z założonymi parametrami technicznymi (np. temperatura procesora, dostępna pamięć, harmonogram włączania i wyłączania itd.)
Zdalny serwis
Naprawiaj i utrzymuj sprawność monitorowanych systemów dostarczonych w ramach projektu, żeby zachować ciągłość działania biznesu.
Restart
Sięgnij po najprostsze rozwiązanie, które najczęściej jest najskuteczniejsze – zdalnie zrestartuj urządzenie za pomocą funkcji „Service Actions” na mapie.
Aktualizacje
Zdalnie wgrywaj aktualizacje oprogramowania do urządzeń, by nadążały za rozwojem Twojego biznesu.
Rekonfiguracja
Zmień konfigurację urządzeń sieciowych, kas fiskalnych, ekranów, by dostosować je do nowych potrzeb biznesu.
Automatyzacja zadań cyklicznych
Uwolnij się od nudnych, powtarzalnych czynności i wykorzystaj zautomatyzowanie zadań cyklicznych (sprawdzanie aktualizacji, przesyłanie najnowszych plików, raportów, treści komunikatów, konfiguracji sieciowej urządzeń).
Infrastruktura
Zapanuj nad zmianami w infrastrukturze: nowe modele zastępują stare, nowi producenci zastępują poprzednich, ciągła rotacja wyposażenia między placówkami i pracownikami. Wyciągnij z projektów informacje co, gdzie, kiedy się zmieniło i jaki jest stan obecny. Masz jedno miejsce na meble, urządzenia i osprzęt w podziale na projekty i lokalizacje z informacją zbieraną przez wykonawców zadań.
Wyposażenie
Zachowaj najważniejsze informacje o zakupie, dostawcy i gwarancji wyposażenia punktów sprzedaży: meble, kasy, lodówki, pricecheckery, komputery, , kolektory, skanery, urządzenia CCTV, gaśnice, wyposażenie zaplecza itd.
Rotacja
Zyskaj kontrolę nad przenoszeniem wyposażenia między magazynami, projektami, lokalizacjami i użytkownikami.
Magazyny
Dowiedz się, gdzie się znajdują elementy Twojej infrastruktury. Zbuduj dowolną strukturę magazynów centralnych, pośrednich, lokalnych i punktami sprzedaży.
Dokumentacja
Sięgaj do chmury po dokumentację zgromadzoną w ramach projektów.
Chmura
Przechowuj linki do dokumentów zgromadzonych w chmurze. Chmura jest najtańszym sposobem przechowywania dokumentów: możesz łączyć chmury i dzielić, np. wydzielić część publiczną do współpracy z wykonawcami i dostawcami, możesz dowolnie kształtować prawa dostępu do danych. Linkowanie dokumentów pozwala błyskawicznie je znaleźć i unika ich powielania w różnych kontekstach.
Plany
Gromadź w jednym miejscu plany budynków i plany instalacji (elektrycznej, IT, ppoż, alarmowej, wod.-kan., oświetleniowej), miejsca instalacji poszczególnych urządzeń, trasy kablowe itd. – by używać je w różnych projektach.
Protokoły
Wymagaj od swoich wykonawców umieszczania w chmurze protokołów odbioru prac i dokumentacji powykonawczej. Może być to jednym z zadań stworzonych przez Ciebie projektów.
Gwarancje urządzeń
Wymagaj od swoich dostawców umieszczania w chmurze kart gwarancyjnych oraz faktur potwierdzających zakup urządzeń, by w każdej chwili mieć informację o warunkach gwarancji i serwisu wyposażenia ze swoich projektów.