System badania satysfakcji klienta w nowym sklepie Leroy Merlin

on 15 July 2015

7 lipca odbyła się konferencja prasowa oraz uroczyste otwarcie nowego sklepu Leroy Merlin w Cieszynie. Goście jako pierwsi mogli obejrzeć asortyment nowopowstałego sklepu budowlano-dekoracyjnego.

Jednym z elementów wyposażenia sklepu jest zaprojektowany przez Xnet Communications system badania satysfakcji klienta. Rozwiązanie umożliwia klientom wyrażenie swojej opinii na temat obsługi, a pracownikom rozwiązywać bieżące problemy związane z jakością świadczonych usług.

System pozwala poznać pragnienie i potrzeby klientów, podnieść kompetencje pracowników, a tym samym zwiększyć zadowolenie i lojalność klientów.

004

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Więcej zdjęć z wydarzenia pod adresem: http://fotoreportaz.ox.pl/fotoreportaz,7893,leroy-merlin-konferencja-i-uroczyste-otwarcie.html

Xnet CommunicationsSystem badania satysfakcji klienta w nowym sklepie Leroy Merlin