Wraz z nadejściem 2015 roku na rynku pojawiła się nowa sieć supermarketów MILA, oferująca swoim klientom miłe i przyjemne zakupy codziennych, świeżych produktów. Sieć utworzyło 170 sklepów wywodzących się z Grupy Polomarket.
W ramach kolejnej inwestycji właściciel supermarketów, spółka market-Detal, planuje rozwój na poziomie ok. 30 nowych sklepów rocznie oraz intensywne działania marketingowe i promocyjne budujące świadomość marki.
Firma Xnet Communications przyczyniła się do wzmocnienia pozycji konkurencyjnej supermarketów MILA dostarczając sieci najnowsze rozwiązanie logistyczne XDS-X pozwalające na integrację procesów i dystrybucję zadań w niezależnych, oddzielonych strukturalnie jednostkach. Sprawne rozwiązanie umożliwia zoptymalizowanie procesów, zapewniając skuteczną sprzedaż i obsługę, a tym samym wysoki poziom zadowolenia klientów.