System badania zadowolenia klienta
Love Metrics
System Love Metrics umożliwia przeprowadzenie badań zadowolenia klientów. Poznanie ich opinii oraz potrzeb prowadzi do udoskonalenia metod pracy i podniesienia kompetencji pracowników, co przekłada się na zwiększenie lojalności klientów.
- Poznanie pragnień i potrzeb swoich klientów,
- Rozwiązywanie bieżących potrzeb związanych z jakością świadczonych usług,
- Podniesienie kompetencji pracowników,
- Zadowolenie i lojalność klientów,
- Archiwizacja danych z prowadzonych projektów badań.
Zbadaj poziom satysfakcji klientów i zadowolenie pracowników!
W zależności od umiejscowienia tabletów z ankietą oraz rodzaju pytań możliwe jest uzyskanie opinii na różnorodne tematy.
W rozwiązaniu Love Metrics możliwe jest wykorzystywanie urządzeń montowanych w obudowach kasowych, urządzeń umieszczonych przy wyjściu bez zakupów lub urządzeń przenośnych.