System badania zadowolenia klienta

Love Metrics

System Love Metrics umożliwia przeprowadzenie badań zadowolenia klientów. Poznanie ich opinii oraz potrzeb prowadzi do udoskonalenia metod pracy i podniesienia kompetencji pracowników, co przekłada się na zwiększenie lojalności klientów.

  • Poznanie pragnień i potrzeb swoich klientów,
  • Rozwiązywanie bieżących potrzeb związanych z jakością świadczonych usług,
  • Podniesienie kompetencji pracowników,
  • Zadowolenie i lojalność klientów,
  • Archiwizacja danych z prowadzonych projektów badań.

Zbadaj poziom satysfakcji klientów i zadowolenie pracowników!

W zależności od umiejscowienia tabletów z ankietą oraz rodzaju pytań możliwe jest uzyskanie opinii na różnorodne tematy.

W rozwiązaniu Love Metrics możliwe jest wykorzystywanie urządzeń montowanych w obudowach kasowych, urządzeń umieszczonych przy wyjściu bez zakupów lub urządzeń przenośnych.

Xnet CommunicationsLove Metrics